SUPPORT US!

Beste MEDEWERKER
Graag krijgen we feedback over jullie ervaring als medewerker op Irie Vibes. Als groeiende organisatie blijven we het belangrijk vinden om onszelf in vraag te stellen. 

We horen ook graag of je nog andere opmerkingen hebt, die we kunnen meenemen naar de 22ste (!!) editie.
Nogmaals 1000x dank voor jullie inzet! Zonder onze medewerkers kan het festival niet bestaan!

Is het mogelijk om even de tijd te nemen en onderstaande vragen in te vullen, ten laatste tegen 20 augustus?

MERCI
en tot snel

ONE LOVE

My alt text
Vragen? Laat het ons weten via [email protected]
  ALS PARTNER OF SPONSOR

Zonder financiële en logistieke steun van sponsorsen samenwerkingspartners, kunnen wij geen festival organiseren!

Sinds jaar en dag kunnen we op hen rekenen en elk jaar wordt de lijst steeds langer!

Heb je interesse om ons ook een duwtje in de rug te geven? Alle hulp is welkom! We kunnen zeker iets voor elkaar betekenen!

We hebben namelijk een aanbod in vaste partnerpakketten met een mooie return. Maar er kan uiteraard ook altijd op maat gewerkt worden .

Interesse? Laat het ons weten via [email protected]









MEDEWERKER

Op elk punt is een teamleader aanwezig, die dit punt gedurende het hele festival zal opvolgen. Bij deze verantwoordelijke(n) kan je voor alle praktische vragen en problemen TIJDENS je shift terecht. Voor alle andere vragen of opmerkingen kan je terecht bij de hoofdverantwoordelijke van de medewerkers en vrijwilligers of aan het infopunt op het festivalterrein. Securitymedewerkers kunnen terecht in het CSP.

FESTIVAL- EN SECURITYMEDEWERKERS
Info: Gratis toegang tot de festivalweide is afhankelijk van het aantal shifts je wil doen. Voor een weekendticket doe je TWEE SHIFTEN VAN 4u TIJDENS het festival, voor een dagticket (= ÉÉN SHIFT VAN 4u TIJDENS het festival). Van team security verwachten we dat je elke dag minstens 1 shift doet.

Belangrijk! Als je je wil inschrijven als barmedewerker, moet je wel 18+ zijn (om alcoholische dranken te verhandelen.)

  • Exclusieve medewerkers T-shirt
  • Na elke shift ontvang je 5 muntjes van je teamleader (bruikbaar aan elke bar en food stand)
  • Gratis gebruik van parking, camping en alle sanitaire voorzieningen op het festival- en campingterrein
  • Medewerkersverzekering
  • Gratis koffie, thee of frisdrank 
My alt text  My alt text

OPBOUWMEDEWERKERS
Gezocht:
20 vrijwilligers die zwaar werk kunnen verzetten: palen boren, herassen plaatsen, tenten opzetten, materiaal in- en uitladen camion, werk zien en willen bijspringen waar nodig, ...
10 vrijwilligers die samen met het decoteam het terrein willen aankleden, nodige verfwerk willen verzetten werk zien en willen bijspringen waar nodig, ...
Aanwezigheid:
We vragen om zoveel mogelijk de VOLLEDIGE opbouw mee te doen van zaterdag 20 juli 8u tot en met 14u  op donderdag 25 juli. Je bent welkom vanaf vrijdag 19u. Op zaterdag 20 juli wordt de grote tent geleverd. We    verwachten de vrijwilligers STIPT om 8u op het terrein!
Maaltijden
We voorzien (fris)dranken, (warme) vers bereide maaltijden en snacks.
Je kan ook steeds je eigen drank en snacks meebrengen.
Jetons: 
Per dagdeel (4u) ontvang je 1 jeton. Per dag kan je dus werken voor 3 jetons. 
Ticket:
Vanaf 3 dagdelen krijg je een dagticket. Vanaf 6 dagdelen krijg je een weekendticket.
Reward:
Op het einde van de opbouw ontvang je je medewerkers T-shirt, festivalbandje en de jetons (afhankelijk van het aantal shifts die je meehielp). Dit wordt bijgehouden door de verantwoordelijke van de medewekers.
Kamperen
Je mag je tent opzetten in de backstagecamping. Op donderdag vragen we de vrijwilligers om vanaf 14u hun    tent te verplaatsen naar de voorziene festivalcampings. Enkel teamleaders blijven tijdens het festival in de  backstagecamping slapen!!

     My alt text     My alt text     My alt text

AFBRAAKMEDEWERKERS

Na alle mooie liedjes komt jammergenoeg ook een eind... Wil je ons helpen om de weide terug festivalvrij te maken? Laat het ons weten en schrijf je in! We zijn dankbaar dat we elk jaar meer vrijwilligers mogen verwelkomen op onze afbraak. 

Medewerkers die effectief minimum 2 dagen aanwezig zijn tijdens de afbraak, krijgen hun festivalticket terugbetaald. 
My alt text       My alt text


PARTNER OF SPONSOR

Zonder financiële en logistieke steun van sponsors en samenwerkingspartners, kunnen wij geen festival organiseren!
Sinds jaar en dag kunnen we op hen rekenen en elk jaar wordt de lijst steeds langer!

Heb je interesse om ons ook een duwtje in de rug te geven? Alle hulp is welkom! We kunnen zeker iets voor elkaar betekenen!

We hebben namelijk een aanbod in vaste partnerpakketten met een mooie return. Maar er kan uiteraard ook altijd op maat gewerkt worden .

ONZE TROEVEN?

  • Wij kiezen er bewust voor om een kleinschalig, lowbudget en gezinsvriendelijk te zijn. Zo willen we onze ticket- en drankprijzen klantvriendelijk houden, zodat iedereen de mogelijkheid krijgt om mee te genieten van het Irie Vibes Roots Festival.
  • Daarnaast hebben wij sinds een tweetal jaren bewust ingezet op diversiteit en lokale samenwerkingen, zoals o.a. met het open asielcentrum in Poelkapelle, ‘t Schoederkloptje (een lokale vereniging waar armen het woord nemen), de Chiro, ...
  • We kiezen voor kwaliteit, ecologie en willen de locale sociale economie steunen! Dit doen we door bewust zoveel mogelijk beroep te doen op het aanbod en dienstverlening van lokale handelaars en bedrijven uit Kortemark en omstreken.

NIEUWE SPONSORS
Ook dit jaar mochten we nieuwe sponsors verwelkomen! #dankbaar!
We zetten ze hieronder even op een rijtje.

My alt text
















































My alt text